Trevlig sommar! Från och med måndag den 12 juli håller Svenska Djurskyddsföreningens kansli stängt under fyra veckor. Den 9 augusti öppnar vi återigen. Vi önskar alla medlemmar och övriga djurvänner en härlig sommar! Louise Cederlöf2022-08-15T14:08:34+02:008 juli 2021| Dela på sociala medier FacebookXE-post Relaterade inlägg Hundens dag den 23 augusti på Vaksala torg Jordbruksverkets djurskyddschef Helena Elofsson utses till Årets djurvän Hästkapplöpning fortsätter att skörda dödsoffer